HTML

Regék a Vastrabant vándorlásiról és zajzásiról

2007. október 13-ra virradó éjjel, Kecskemétről hazafelé, kisbuszbéli álomból riadva, némi alkoholos túlfűtöttségtől hajtott enyhe, de legalább hangos szófosásba gabalyodva az a gyönyörű gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy blogot írok zenekarom, a Vastrabant (VT) hányattatásairól. Hátha lesz, aki elolvassa.
2007.11.15-én beindult a Vastrabantról írták rovat. A legújabb linkeket majd jól kipirosozom! :)

Napkelte a Szigeten

2008.08.19. 11:55 Samu (VT)

   2008.08.13. Budapest, Sziget Fesztivál, HammerWorld Színpad

   Sziget. A 2006-os Zúzda Színpados akciónk után újra. Ezúttal hajnali 2:15-kor, amiről úgy véltük, hogy nem is rossz időpont. Főleg az első napon. Jobb, mint egy délutén négy. Vagy nem???

   Ha már ingyen bemehetünk, gondoltuk, potyázunk kicsit és belenézünk az előttünk látható, hallható produkciókba. Dávidék az Üllői úti F**k-ra én meg a Volbeat-re voltam kíváncsi, ezért igyekeztünk nyolc(20)órás kezdésüket elcsípni. Nem sikerült. Pedig a városon átkelés meglepően gyorsan ment és se a belépőért, se a bejutásért nem kellett órákat és kilométereket sorban állni. Viszont bent az eligazodás... Én harmadjára mentem a Szigetre (2005: Accept, 2006: Vastrabant) és abban bíztam, hogy majd jól telenyomják a markunkat mindenféle tájékoztatóval, programfüzettel és térképpel. Nem így történt. Sőt sehol semmi ilyesmit nem találtam, még az információs pultnál sem tudtak hasonlóval sem szolgálni. És ez csak ez első nap volt... Volt azonban egy jó hír, mely még hazafelé, délután ért: a Népszabadség Szigetes különszámának címlapján szép nagy Vastrabant felirat világított. Igaz, hogy bévül egy elég kicsi kép és másfél mondat volt rólunk, de legalább sokan olvashatták a nevet... De vissza a valósághoz.
   Lalót próbáltuk megtalálni, Dávid tizenéves emlékei és telefonos útmutatás alapján. Mérsékelt sikerrel. Sokáig fogalmunk sem volt, hogy merre járunk, aztán mégis...

(Itt van, az, hogy kész volt a fullos, szép hosszú bejegyzés, melyet ötsoronként mentettem, nehogy újra kelljen írnom, mert az ilyenektől, ha finoman fogalmazok is szétbasz az ideg. Aztán elkezdtem felcímkézni a cuccost és akkor mentettem. Volna. Mikor kb. 5 perce írta, hogy ment, frissítettem, gondolva, visszakapom a posztot címkék nélkül. De nem. A fél nappal korábbi verzió került elő. Hát most halálomon vagyok és szívem szerint ordítanék és tönkreverném a gépet és a blogszervert és/vagy üzemeltetőit is attól függetlenül, hogy ki a hibás. Mindenki kapja be hangulatom van. Ja és ne is szóljon ma már senki hozám. ÉRTVE????? Úgyhogy most rövidített verzió fog jönni. Bocs.)

...sínre kerültünk, vagy útra leltünk. Kicsit úgy éreztem magam, mint Toto Óz birodalmában. Csak sárga út nem volt sehol. Laló meglett, oszoltunk. Volbeat nem nyűgözött le, nemtom mér', de nem. Avantasia király volt (bár ők sem szóltak 100%-osan), vendégénekesekkel (Jorn Lande, Bob Catley, Kai Hansen) nagy hacacáréval. Kb. félórás csúszással a végén. 23:30 körül.

   Gyuriékkal (exkolléga) A38-hoz vonultunk, ott tel, enyéim Hammernél. Vissza Hammerhez. Ott tel. Enyéim elmentek A38-hoz. Vissza A38-hoz. Ott tel. Enyéim elmentek ördögtudjahova, de megmondják hogy jutok oda. Már nem érdekelt. Bekattantam, felforrt az agyvizem, szétcsapott a méreg. Ettem inkább. Meg ittam. Meg kezet próbáltam mosni. Egy toiban. Rossz ötlet volt. Csatorna(magyarul szar és húgy)szagú lettem. Fasza volt. Próbáltam megválni tőle. Lehetőleg nem toiban. Szabadtéri mobil kézmosodában sikerült 10% alá küzdenem és némiképp átaromásítanom a bűzt. Már nem bántotta az orrom, ha lógattam vagy zsebre tettem a kezem. Király.

   Találkoztunk. Elmentünk HW bekksztédzshez, ahová bejutni nem volt könnyű, mert még az Avantasia is benn volt. Kettőkor. Részletekben bementünk és beültünk a buffetba. 2:15-kor, mikor kezdenünk kellett volna, még a Junkies játszott. Ahogy mástól hallottam, dühből. Elégedetlenkedtek a csúszás és a műsorkurtítás miatt is. Aztán Vida Rock Band jött. Félóra átszerelés után. Öreg, rutinrókák. Gondolhatnánk. Hogy mi a fájós baltérdemet molyoltak ennyi ideig, sose fogom megtudni. Talán nem is baj. Aztán jöttünk mi, kb. negyen négykor a szokásos gyors átszerelésünket követően. És kaptunk úgy 20-25 percet. Befelé jól szóltunk, kifelé állítólag nem annyira. Azt mondják, nem nagyon lehetett az éneket érteni. Kár. Belaktam a színpadot. Ahogy szoktam. Ha van hely, ha nincs. Kurtán-furcsán kellett abbahagynunk az iparkodást, pedik előrockoltunk volna még egy-két jófajta talpalávalóval. A nép mindenesetre hálásan és lekesen próbált visszatérésre bírni bennünket, de ez már nem rajtunk múlt. Nem maradt idő, áram, stb. Kilfeldiek CD-t szerettek volna tőlünk, de nem volt. Nálunk. Remélem, másnap a HW shopban kaptak... Arnie szerint a nem magyarok mindig értik a zenénket, ha a szöveget nem is... Talán le kéne angolítanunk a dalokat és jurópien turnéra kéne vinni őket. Talán...

   Jövőre, ugyanekkor, ugyanitt. Vagy más színpadon, de mindenképp. Rock, yeah! Vastrabant, yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaahhhhhhhh!

1 komment

Címkék: zene rock koncert beszámoló sziget metal élmény show kaland vastrabant eltévedés hammerworld rocknroll sziget2008

A bejegyzés trackback címe:

https://vastrabanttolas.blog.hu/api/trackback/id/tr51620788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minna 2008.08.25. 18:25:06

Balszerencsés élmények,remélem azért végül sikerült megnyugodnod...A Sziget össze-visszaságát szokni kell.
süti beállítások módosítása