HTML

Regék a Vastrabant vándorlásiról és zajzásiról

2007. október 13-ra virradó éjjel, Kecskemétről hazafelé, kisbuszbéli álomból riadva, némi alkoholos túlfűtöttségtől hajtott enyhe, de legalább hangos szófosásba gabalyodva az a gyönyörű gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy blogot írok zenekarom, a Vastrabant (VT) hányattatásairól. Hátha lesz, aki elolvassa.
2007.11.15-én beindult a Vastrabantról írták rovat. A legújabb linkeket majd jól kipirosozom! :)

Westbanhof élménybeszámoló by Dávid

2012.02.20. 00:30 Samu (VT)

 

Samuval vonattal érkeztünk a Nyugatiba, Arnie és Feri (Piggy basszer) a cuccokkal utánunk kb 6-8 percre gurult be a felszíni parkolóba. Gyorsan, ügyesen lepakoltunk a helyre, most egy rövidebb útvonalon, mint az előző két alkalommal. Így is dög nehéz volt, mivel a táv rövidülése nem áll egyenes arányban a hangszerek, erősítők, kiegészítők súlyának csökkenésével. Sajnos. A Westbanhofban a szokásos lötyögős hangulat várt ránk, az asztaloknál különböző tagszámú társaságok, szóló-ivó, fiatal pár, csajduó stb…,tehát ahogy az lenni szokott, mindenki itta a magáét és a hangszórókból szóltak a külföldi slágerzenék a rocktól a diszkóig, viszonylag kis hangerővel megáldva.

Mire Laló betoppant, már kényelmesen iszogattuk sereinket a színpadon, melyet csak koncert idejére pakolnak le az ott dolgozók. Tehát mi is beleettük magunkat ebbe a kényelmes, lötyögős hangulatba és még akkor sem raktuk össze a cuccunkat, mikor Facsi (Piggy ének) kb 20.30-kor megérkezett. Nem jól tettük ezt, mivel mint kiderült, ha hamarabb felállítjuk a színpadot, hamarabb derül ki, hogy van némi gigszer a helyi hangcuccal. Technikusunk, aki engem le-Ákosozott és én bosszúból le-Pétereztem (holott ő Attila én meg Dávid vagyok ugyi), jó pár perces szaladgálás után igénybe vette a telefonos segítségét és nagy nehezen, de összeállt a cucc. Háromszor ment fel a Piggy kipróbálni ezalatt, vajon el tudnak e kezdeni most már ugyan zenélni, vagy még nem. Az összes Piggy-tag arcán volt némi kínos feszengés emiatt és hát ez érthető volt, mivel az idő igencsak 21.58-ra járt (ezt onnan tudom ilyen pontosan, mert akkor küldtem pont egy sms-t az eseményről).
Tehát durván 22h és a Piggy még csak most kezd. Okozott bennem ez némi feszültséget, mert mint szoktam, sok-sok barátomat, ismerősömet, kollegámat buzdítottam arra, ugyan gyöjjenek mán le egy kicsit kikapcsolódni, melynek eleget is szoktak tenni becsülettel, időről időre a fent említettek. Ezúton is köszönet Nekik buzdításukért és kitartásukért a zenekar mellett. Tehát senki nem késett le a Vastrabiról, az tuti.
A Piggy megint iszonyú jól játszotta Iggy Pop és a Stoogies slágereit, sőt, meg kell állapítanom, amióta ismerem a zenekart (alakulásuk óta aszzem vagy 3 éve), egyre jobbak. Megvallom, nem igen hallgattam Iggy Popot korábban, azon a néhány kötelező slágeren kívül, melyet a rádió műsoraiból vagy a Trainspotting c. film betétdalaiként megismerhettem.
Nekem nagyon bejönnek a zenék, főleg ebben az előadásban. Állítom, jobban szólnak a dalok a Piggytől sokszor, mint az eredeti, és ez nem sámli. Facsi egyre jobban beleéli magát, magáévá teszi a dalokat, a zenekar meg adja alá a dögöt, ahogy azt tanulták. Egyszóval igen faszányos volt.
Laló és Arnie maximum 15 perces pihenője és egy gyors beállás után már dübörgött, pöfögött is a Vastrabi, ahogyan szokott.
Csináltuk a mókát, nyomattuk a rakkenrótt és nekem a végéről már csak megint az az emlékem maradt, hogy futni kell a vonathoz. Remélem, a buliról hamarosan felkerülnek az oldalra képek, Dér László szomszédom jóvoltából, melyet most is köszönünk. Ha minden jól megy, készít még rólunk pár képet, videót, mindannyiunk örömére.
 
Dávid

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vastrabanttolas.blog.hu/api/trackback/id/tr684137710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása