HTML

Regék a Vastrabant vándorlásiról és zajzásiról

2007. október 13-ra virradó éjjel, Kecskemétről hazafelé, kisbuszbéli álomból riadva, némi alkoholos túlfűtöttségtől hajtott enyhe, de legalább hangos szófosásba gabalyodva az a gyönyörű gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy blogot írok zenekarom, a Vastrabant (VT) hányattatásairól. Hátha lesz, aki elolvassa.
2007.11.15-én beindult a Vastrabantról írták rovat. A legújabb linkeket majd jól kipirosozom! :)

Amikor látszólag semmi sem...

2008.01.27. 20:22 Samu (VT)

   Már elég régen nem írtam ide semmit, mert koncertes élmény a Rocktogon óta nem volt. Lehetett volna, de nem lett. Ígérem, hogy lesz. Másmilyennel meg ugye a blog neve miatt nem akartam terhelni érzékeny lelketeket.
A rólunk írták részben persze folyamatosan gyűlnek a jobbnál jobb írásokat takaró linkek...

   Jó hír viszont, hogy úgy tűnik, megleltük új főhangunkat Hajósi Dávid személyében, akinek majndem annyi haja van, mint Lalónak, de eggyel több foga, mint nekem. Szal rövidesen újra négy balféket láthattok majd Vastrabant néven a színpadokon. Persze mindentől függetlenül készülgetnek a szép új dalocskákok is, melyekben mi igen nagy örömünket leljük. Hátha ti is, ha majd hallhatjátok. Ízelítőül egy-két címzetes...:
 
- Re-Cept'N'Roll
- Intim magány
- Ötliteres (ennek még csak a szövege van meg, melyet Laló kifejezett és igen szívszaggató kérésére írtam)

Na ugye, milyen izgalmasnak tűnnek. Higgyétek el, azok is. Jobban, mint mi magunk. Pedig igyekszünk ám mi is.
  
   Másik, talán még jobb hír, hogy leforgattuk első klipperünket (és közben felforgattuk a nagyon kedves Barbró-nagyi lakját) a Pogógörl című szenvedélyes talpalávalóra. Most már csak a képezet megfelelő méretre történő felszeletelése és a muzsikra történő reáillesztése szükségeltetik ahhoz, hogy a létező és számunkra is ;) elérhető legtöbb fórumon megoszthassuk véletek.

   Rövidesen újra jelentkezem. Talán nem koncertbesz...ámolóval, de fogok.
Pussssz

12 komment

Címkék: énekes hír szöveg klip dalok

A bejegyzés trackback címe:

https://vastrabanttolas.blog.hu/api/trackback/id/tr87313943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ródlány 2008.01.27. 20:51:43

kedvelem ezt a bejegyzést, végre elolvasható hosszúságú!
várjuk az új szövegeket:)

Lau · http://www.vastrabant.hu 2008.01.27. 21:06:34

Tudom, hogy szószátyár vagyok, de sztem mind olvasható hosszúságú. Egyik sem egy Háború és béka. Főleg annak, akit érdekel. Már, ha van olyan egyáltalán... :)

Minna 2008.01.28. 13:47:52

Naná,hogy van!:D;)Várjuk ám a klippet is!:)

Lau · http://www.vastrabant.hu 2008.01.28. 19:52:06

A klippet én is várom. A nyersanyag a kamera kijelzőcskéjén visszanézve ígéretes volt. Kíváncsi vagyok, mit sikerül összeszabni belőle.
Tájékoztatásul: ha vki Vastrabi CD-t szeretne, nyereményjáték van a Fémforgács webzine oldalán... ;)

Minna 2008.01.29. 12:20:07

Ez engem nem érint,nekem már vaaan :P:D
Más;bocs,a múlt heti tapló magatartásért....

norbi 2008.01.29. 16:11:06

Úgy tünik mégsem halt ki a vastrabi blog 2008-ban...
Lau mennyibe kerülnek a kritikák???:)
klippet várom( cak én :( a család nem...)

Samu (VT) · http://vastrabant.hu 2008.01.29. 19:07:27

Minna! No problem. Remélem a CD is tetszik, nem csak a koncert anno...

Norb!
Nem haltunk ki, csak a koncertek ritkultak beljebb. Vagy kiljebb.
A kritikákért sajna egyre kevesebbet tudunk fizetni, ez látható is. Az uccsó már csak 7 pont lett... ;)
De egy ZP-s buli még megérne pár sört nekem! :)

Norbi 2008.01.29. 19:25:40

Lassan időszerű lesz informálódnom!
Sajnos Isaszeget elözönlötták az Influenziai szabadcsapatok. Jelentős borerőt vonultatok fel ellenük... Ha győzelemre viszem magam akkor lesz esélyetek ! Ha nem akkó nem
(Márc. 22 nosztalgia Moby Dick az Avalonba)

Samu (VT) · http://vastrabant.hu 2008.01.30. 15:17:59

Ejnyeh Norb!

Tessen valami erőssebb orvosságot is felvonultatni a fránya influ haderő ellen s akkor a győzelem biztosan nem marad el!
A Dick még soká lesz és engem egyébként sem hoz igazán lázba, meg Avalon is igen messze...
Jobbulást!

Minna 2008.01.31. 13:04:40

Örülök,hogy nem "haragszol":)A CD meg,még jó hogy tetszik,koptatjuk otthon annak rendje és módja szerint:D A koncerteket ki szervezi?Lehetne közelebb is (bociszemekkel néz)..

Samu (VT) · http://vastrabant.hu 2008.01.31. 14:38:36

A koncerteket az szervezi, aki éppen hozzáfér vagy arra jár. Akár Te is megpróbálhatod. :)
De igyekszünk valami belvárosi bulit is tető alá hozni!!!

Minna 2008.02.01. 13:31:24

Hehe,pont én?!??Á!Viszont szurkolok egy közelebbiért:)
süti beállítások módosítása