HTML

Regék a Vastrabant vándorlásiról és zajzásiról

2007. október 13-ra virradó éjjel, Kecskemétről hazafelé, kisbuszbéli álomból riadva, némi alkoholos túlfűtöttségtől hajtott enyhe, de legalább hangos szófosásba gabalyodva az a gyönyörű gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy blogot írok zenekarom, a Vastrabant (VT) hányattatásairól. Hátha lesz, aki elolvassa.
2007.11.15-én beindult a Vastrabantról írták rovat. A legújabb linkeket majd jól kipirosozom! :)

Lemondások és bemondások

2008.04.14. 22:05 Samu (VT)

   Valahol ott kezdeném, ahol legutóbb abbafejeztem. Nem lett két buláj, két végén égetett gyertya a hétvégén. A maglódi buli elmaradott. A tulaj megunta a hangoskodást, így a szervezők új helyet keresnek, tehát vándorbot, útilapu meg ilyesmi. Elvileg valahol, valamikor pótoljuk majd a bíthiányt. De konkrétum egyelőre csak az elvileg...

   Kicsit (vagy inkább k..ra) bosszant, hogy tavasszal (2 hét alatt) már a harmadik koncert csúszik ki a talpunk alól. Kezdődött a győri megbetegedőssel. Aztán jött a maglódi ez a hely nem az a hely, ahol ti rokkolni fogtok szituval és most itt a legújabb, a komlói sztornó. Fogadjunk, nem találjátok ki, hogy oda miért nem mehetünk! Elmondom. A környék, (információim szerint) elsősorban nyugdíjas lakói feljelentősdit játszottak a szórakozó hellyel. Úgy is mondhatnám, hogy szórakoztak vele. Ahelyett, hogy benne tették volna. Állítólag igazi ügy nem lett a túláradó jóindulattól vezérelve elkövetett izgágaságból, már csak azért sem mert a önkorm és a rend őrei is valamilyen szinten a pub(?) pártját fogták, hogy kultúra, meg ifjúság szórakoztatása és a többi, mégis két hónap csend és szórakozástól való megfoszttatás lett a rockkedvelő (vagy csak tűrő) vállalkozó és a mulatni vágyó ifjak jussa. Gratulálunk.

   Valami jobb, valami vidámabb:
Pénteken az 5-ös csatornán (ez egy TV) promóztuk új klipünket és vasárnapi (második hivatalosnak tekinthető) lemezmegmutatásunkat. Fél 4-kor kellett volna találkoznom Lalóval. Persze késett. Nem keveset. Én meg izgatottan vártam merthogy elvileg őt udta, hogy kit kell keresni, meg ő hozta a DVD-t, melyről a klip mendegélt volna... 15:20-kor (abban egyeztünk meg, hogy ő vár rám eddig) úgy döntöttem, nem várok tovább és bemasíroztam. Kézről kézre (majdhogynem szájról szájra) jártam az épületben, míg eljutottam a bájos szerkesztőig, Melindáig, aki közölte, rövidesen sminkelhetek. Ezt önkényesen a profizmus apró előszelének tulajdonítottam. Nagyon fiatal és segítőkész stáb szaladozott mindenfelé a folyosón a különböző szobák, irodák között. Nem túl hamar (egy icce tea és egy pissss után) sor került arcom fénytelenítésére. Kértem a szintén dekoratív sminkes hölgyeményt, hogy lehetőség szerint angyalkásra vagy királylányosra kenjen, de azt mondta, hogy csak pillangósat tud. Mondtam, ha a góré (Laló) is bevállalja, akkor részemről OK.
Kicsivel négy előtt befutott a nevezett bossz, két örökmozgó csemetéjével együtt. A csajok meglepetésemre igen szótlannak és sótlannak bizonyultak rövid ideig, de ez nem tarthatott tovább 10 percnél és két emeletnél. A stúdió előtti folyosón már beindult az élet: Julcsi nekifutásból, két lépcsőfoknyival magasabbról ugrott a hátamra. És persze lógtak a korláton valamint a tűzlétrán is. Ez az oldaluk már ismerősebb volt. Imádnivalóak.

   Meglepetésemre (ez is mutatja, hogy szokásomtól eltérően milyen felkészülten érkeztem) nem rock műsort vettünk fel, hanem élő matiné volt Délutáni műszak címmel, melyben Pflum Orsi volt a kérdező, műsörvezető. Korábban a képernyőn keresztül látva is szimpatikusnak tartottam, de várakozásaimat felülmúlóan kedves, bájos és érdeklődő volt. És persze csinos, de ez gondolom, senkinek nem volt titok eddig sem. Szerintem jó kis műsort hoztunk össze. Főleg, hogy láthatóan vette (a stáb is) a humorunkat is. Ha lehet visszamegyünk. Akár csak csevegni is, de koncertet, új klipet beharangozni is. Két klipbejátszással, reklámblokkal valamivel több, mint fél órát tölthettünk az éterben. Jó volt szabadon szállni a szélben! Köszönjük.

3 komment

Címkék: zene tv rock beszámoló metal élmény show elmarad vastrabant rocknroll

A bejegyzés trackback címe:

https://vastrabanttolas.blog.hu/api/trackback/id/tr86425813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minna 2008.04.15. 18:27:05

Lau!Ezt a TV-s dolgot miért nem hírdetted?Grrrr.... :)

Samu (VT) · http://vastrabant.hu 2008.04.17. 08:36:22

Azért mert nem tudtam, hogy élő adás lesz. Gondoltam, majd ott megtudom, mikor megy le a felvétel s akkor megreklámozom picit...
Bár a Hátlózat Tv-s Különjáratot sem tom, hogy abban mikor voltunk, pedig az biztosan felvételről ment... Szorri.

A új honlapon (remélem, még az idén kész lesz) lesz majd nyúz rovat s akkor ott kinn lesz az is, ami nem érdekes. :)

Minna 2008.04.21. 13:49:37

Kár....Ha már új honlap,ott lesznek képek,vagy azok nem is szoktak készülni?
süti beállítások módosítása