HTML

Regék a Vastrabant vándorlásiról és zajzásiról

2007. október 13-ra virradó éjjel, Kecskemétről hazafelé, kisbuszbéli álomból riadva, némi alkoholos túlfűtöttségtől hajtott enyhe, de legalább hangos szófosásba gabalyodva az a gyönyörű gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy blogot írok zenekarom, a Vastrabant (VT) hányattatásairól. Hátha lesz, aki elolvassa.
2007.11.15-én beindult a Vastrabantról írták rovat. A legújabb linkeket majd jól kipirosozom! :)

Lemezmagamutogatás

2007.12.27. 09:39 Samu (VT)

    2007.12.15. Budapest, Rocktogon: Vastrabant, Fürgerókalábak

    A nagy évvégi kereskedőünnep, a karácsony illetve az abból fakadó hajtás és agyhagyás miatt elég lassan állt össze ez az igaz mese. Bocs. Ja, kicsit koncertképekre is vártam. Meguntam.
    Az év utolsó bulijára készülődtünk. Mivel ez volt a rókás turnézat utolsó helyszíne, úgy döntöttünk, hogy kinevezzük a dolgot lemezmegmutatónak. Ezért próbáltuk a műsort is kicsit bővíteni, változatossá tenni. Akartunk a brit szexpisztolyok zenekartól eldalolni egy dalot magyarul, de valahogy nem jött össze. Így maradt az extra hosszúságú, 15 nótás, vendégénekessel (Facsi) megspékelt produkció.
    Hatig jácctam a robotot, aztán szép lassan elindultam a tett helyszínére. Lassan. De biztosan. Közeledvén láttam a utcán Vanessát, így tudtam, hogy a Szőllősi-Schőn duó már megérkezett. Lecsoszogtam a lépcsőn, megleltem a fenn nevezetteket és a már 3/4 részben jelen lévő FRL-t is. Gondoltam, ha már ily korán jelen vagyunk igen derék létszámban, akkor rendezzük be a színpadot. Erre sajnos várnunk kellett kicsit, a hángérien emtíví ugyanis riportot készített Baluval és Robinnal (vagy Betmennel és Robinnal???), így visszavonultunk a söntéshez, hogy beépüljünk a fogyasztói társadalomba.
Véget ért az interjuh, felépítettük a technikát, be is lőttük és máris alig maradt időnk a 21:00-ás kezdésig. Idogáltunk még kicsit, véletlenül a legfényesebben világító lámpa alatt, majd megkért minket egy másik stáb, hogy ugyanmár a fényviszonyok miatt adjuk már át nekik a terepet. Bakker. Hogy mindenhonnan elűz a TV! Pedig ajánlottuk, hogy forgassanak velünk...
    Már 1-2 perce színpadon szöszöltünk, magunkra öltve a frissen elkészült trabantzöld nyakkendőinket, de a haverok egy része csak nem akart befutni. A sok rutinos azt hiszi, hogy úgyis minden csúszi mindenhol. Hát nem. Elkezdtük nélkülük. Ha a teljes műsort el akartuk játszani, akkor muszáj volt. Jöttek is sorban a klasszikusok - remélhetőleg előbb-utóbb azzá válik az egész debütalbum :) - egy-két új nótával fűszerezve. Egyrészt, hogy hosszabb legyen a program, másrészt, hogy legyenek benne (számunkra is) friss, üde foltok. Volt persze most is állatmaszk az Állatban, tánc a Pogóban és egyéb csintalanságok is. A show közepén Facsi bácsi kiválóan eltolta velünk a Bőrt, a Hathármat és Ne higgyet. Ezúton is örök hála! Viszont jelenléte alatt sajnos szűkössé vált az egyébként nem igazán gigantikus színpad. ;)
    Egy narancssárgainges ifjú - apró meglepődésünkre - az összes megjelent dal szövegét együtt énekelte velünk. Talán még kevesebbet is tévesztett, mint mi. Ezt természetesen CD-vel honoráltuk. Ő és pár barátja nem ritkán táncra is ragadtatták magukat. (Ezúton is hódolat a csapat bájos hölgytagjának!) De úgy tűnt, hogy a termet a produkció alatt kb. félig megtöltő nagyérdemű többi tagja is kivétel nélkül élvezte az előadást. Örülünk. Reméljük, máskor és/vagy máshová is eljönnek majd. A sok tapsot meg köszönjük.
    Elhagytuk a világot jelentőt és átadtuk a FRL-nek. (Tücsi! Arnie köszöni a dobot! ;)) Ők villámtempóban beszereltek és már nyomták is a Róka 'N' Roll-t, melynek hallatán gyorsan meg is telt a mjúzik hól. A nagy igyekezetben a falon fennfelejtődött a csodálatos zöldségű és kellően méretes Vastrabant molinó, így Robinék végig az előtt tolták a bített. De ez senkit nem zavart, olyannyira, hogy én is csak a muri végén szembesültem a helyzettel. Amúgy meg jutyúbos videjókon is ott virít a kis édes.
Sajna a későn jött ösmerősök miatt megint csak részleteket láttam/hallottam a fergeteges rókabugiból. Fontos volt ugyanis megtárgyalni a januárban forgatandó első klipünkkel kapcsolatos ötleteket, részleteket, egyebeket. Aztán egyszercsak vége lett a harsánykodásnak és lassan elkezdtek szétszéledni az egybegyűltek. Mi is. Baluval CD-t cseréltünk (a korábban átadott betolós helyett kaptam egy foxabályozósat, melyen azóta már igen jókat derültem), aztán irány az érdes otthon, ami visszavár, ahogy Bill bácsi szokta blúzolni.
    A minap jelezte Balage Steele, hogy áprilisban Veszprémben tarthatnánk egy turnéutó/pótló bulit. Ha már a plakátokból is maradt pár... :)
Részünkről a cseresznye(pálesz).

Szólj hozzá!

Címkék: zene rock koncert beszámoló metal élmény show kaland vastrabant fürgerókalábak lemezbemutató rocknroll

A bejegyzés trackback címe:

https://vastrabanttolas.blog.hu/api/trackback/id/tr14266604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása