HTML

Regék a Vastrabant vándorlásiról és zajzásiról

2007. október 13-ra virradó éjjel, Kecskemétről hazafelé, kisbuszbéli álomból riadva, némi alkoholos túlfűtöttségtől hajtott enyhe, de legalább hangos szófosásba gabalyodva az a gyönyörű gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy blogot írok zenekarom, a Vastrabant (VT) hányattatásairól. Hátha lesz, aki elolvassa.
2007.11.15-én beindult a Vastrabantról írták rovat. A legújabb linkeket majd jól kipirosozom! :)

Győr legyűretett

2008.03.31. 08:59 Samu (VT)

   2008.03.29. Győr, No Stress: Fürgerókalábak, Doghitters, Vastrabant

   Előzmény. Háromnegyed négykor kajabátortársam síri hangon hívott, hogy ugyan át tudnék-e vállalni 1-2 nótát énekileg, mert hogy ugye ő éppen hangvesztéssel küzd... Mondtam, talán a Nagyszínpadot...

   Négy után egy kicsivel a szokásos, lendületes módon indultam otthonról. A hivatalos randi előtt találkoztunk Lalóval a próbateremben, a ládám kivizsgálása végett. Zizeg, susog, mittoménmicsinál szegény, de nem szeretem az tuti. Szal nyomultam tömközzel, mint rendesen s már majdnem ott jártam, ahol le kell a villanyról, amikor zenekarunk szíve, a lüktetőember távbeszélőn jelezte 38 fokos láza és végtagfájdalmai jelenlétét s a gondolatot, hogy így talán nem kellene ugrálnia. Tájékoztattam, hogy helyzete véleményem szerint is csak rosszabb lehet az est leszálltával, a döntést (meri vagy nem meri) azonban neki kell meghoznia. Visszahívást ígért.
Éppen leestem a tramról, máris rezgett a zsebmacera. Megszületett a döntés: marad az ágyban heverés. A "jó" hírről gyorsan tájékoztattam Fürge Balu-t, hogy legyen idejük megemészteni a szituáció ilyeténképpen történő alakulását. A párbeszéd valahogy így zajlott:

  - Háj.
  - Szega.
  - Rossz hírem van.
  - Na, mongyad!
  - Meghalt a dobosunk.
  - A miénk is! Akkor most mi legyen?
  - Temessük el őket.
  - Komolyra fordítva a szót, tényleg, mi a helyzet?
  - Az van, hogy dögrováson van a doboló. 38-as láz, végtagfájás meg ilyesmi. Azt állítja, hogy még a bőre is fáj. Úgyhogy nem megyünk ma sehova.
  - Oké, első az egészség. Jobbulást neki. A pótlást (buli) meg majd megbeszéljük.
  - Oksa, köszi, átadom. Jó mulatást nektek!
  - Pá.
  - Pá.

   Gyorsan, szolidárisan megtárgyaltuk. Jött Laló (akit a kapuban vártam), csinált gyorsan két pólót. Egy Vastrabantosat és egy gitárosat. Ezalatt én szétszereltem a ládát. Leteszteltem a kapott instrukciók szerint és semmilyen porblémát nem leltem. Se zaj, se sérülés, se semmi. Nem is tudom, hogy ez jó hír-e. Vissza összeraktam (vagy összevissza?) a cucc, majd oszlásnak indultunk megelégelve egymást és a hideget.
A sofőr kivitt a kapuig, ahol azzal búcsúzott, hogy megy ő is ágynak esni. Mentem én is. Haza. Pedig úgy hiányzik már egy jó kis őrület. Elég rég volt legutóbb és 04.11-ig is sokat kell még várni. De akkor majd! Két buli egy hétvégén. (Ez nálunk egyelőre még ritka.) Vajon ezt nevezik a gyertya két(7)végéről történő égetésének?

8 komment

Címkék: zene beteg rock koncert beszámoló metal élmény show elmarad vastrabant fürgerókalábak dobos rocknroll

A bejegyzés trackback címe:

https://vastrabanttolas.blog.hu/api/trackback/id/tr100404135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ródlány 2008.03.31. 14:32:41

a pólós fiú, aki olyan szépen mozog?

Samu (VT) · http://vastrabant.hu 2008.04.01. 10:30:17

Milupa nem tartott volna velünk. Más, jobban fizető (ez azért könnyen összehozható) ródolnivalója akadt. Így sajna a győri lejányoknak és ifiasszonyoknak remek mozgáskoordinációja látványa és az az által nyújtott élmények hiányában kellett volna alkoholgőzös nyugalomra hajtani fejöket az fergeteges tánczmulatság után.

Norb 2008.04.06. 21:11:55

Háj!

Szegény győriek... :( Remélem tudják miről maradtak le. ÉN nagyon sajnálom őket!!!! Én tom, miről maradtak le...sebaj lassan kezdődik a szezon, minden győri vonatra, irány a vastrabi buli!!! Kivéve ha strikolnak a basszeros volt munkatársai... (bocsi nem tudtam kihagyni néhááány sör után)

Minna 2008.04.12. 19:19:49

Ezt (gyertyaégetés):).

Samu (VT) · http://vastrabant.hu 2008.04.14. 08:56:22

Eztet nem annyira értem... vagy de? Pedig igyekszem... :)

Minna 2008.04.15. 18:29:14

Nem baj,én értem :P (Azt kérdezted,ezt nevezik-é két végén való gyertyaégetésnek..Erre mondtam,hogy "ezt".Ennyi.:)

Samu (VT) · http://vastrabant.hu 2008.04.17. 08:37:43

Gondoltam erre, de nem gondoltam, hogy jól gondolom, hogy erre kell gondolnom. :)

Minna 2008.04.21. 13:50:48

Aha..világos. XD
süti beállítások módosítása